ANTIQUE-SLOVENICA
ANTIQUE-SLOVENICA
ANTIQUE-SLOVENICA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


PROHIBITED use images without permission of the author!! PREPOVEDANA uporaba slikovnega materiala brez dovoljenja avtorja !!
 
KazaloPortalGalleryIščiLatest imagesRegistriraj sePrijava

 

 Tromblonska trenutna mina M66 / Rifle granade M66

Go down 
AvtorSporočilo
Admin
Admin



Število prispevkov : 394
Join date : 24/03/2013

Tromblonska trenutna mina M66 / Rifle granade M66 Empty
ObjavljaNaslov sporočila: Tromblonska trenutna mina M66 / Rifle granade M66   Tromblonska trenutna mina M66 / Rifle granade M66 Icon_minitimeČet Feb 16, 2017 8:38 pm

This is a practice riflegrenade which held a smoke charge to visualize the impact on the target.The grenade is re-useable after recovery, by renewing the charge.Four emission holes are drilled on the side of the body.

Total length : 305mm
Diameter body : 30mm
Diameter tail section : 60mm
Weight : 680gram

ON THE RIGHT SIDE !


Tromblonska trenutna mina M66 / Rifle granade M66 Rifle_granade_tromblonska_trenutna_mina_tromblonTromblonska trenutna mina M66 / Rifle granade M66 Rifle_granade_tromblonska_trenutna_mina_tromblon Tromblonska trenutna mina M66 / Rifle granade M66 Rifle_granade_tromblonska_trenutna_mina_tromblon Tromblonska trenutna mina M66 / Rifle granade M66 Rifle_granade_tromblonska_trenutna_mina_tromblon Tromblonska trenutna mina M66 / Rifle granade M66 Rifle_granade_tromblonska_trenutna_mina_tromblon

another types..

Tromblonska trenutna mina M66 / Rifle granade M66 TROMBLONSKE_MINE_tromblon_tromblonska_mina_jpg
Nazaj na vrh Go down
https://antique-slovenica.slovenianforum.com
 
Tromblonska trenutna mina M66 / Rifle granade M66
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1
 Similar topics
-
» Mina za osvetljevanje VM 82 mm M-68 (vadbena)
» Angleška minometna mina
» VPMR-3 pohodna mina / VPMR-3 landmine

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
ANTIQUE-SLOVENICA :: po letu 1945 -JNA / after 1945 -JNA :: JNA exploziva telesa / JNA anti-tank and anti-personnel means :: Tromblonske trenutne mine / Rifle granades-
Pojdi na: